Punkty życia | 40 ( × 20) |
Siła ataku | Easy: 4 () Normal: 7 () Hard: 10 () |
Odradzanie | Przy oświetleniu równym bądź mniejszym niż 7 i w Enderze |
Upuszcza | Perła Kresu 0-1 przy śmierci |
..................................................................................
Punkty życia | 20 ( × 10) |
Siła ataku | Łatwy: 2 () Normalny: 4 () Trudny: 6 () |
Odradzanie | Wszędzie oprócz wody i na szkle, przy świetle mniejszym niż 7. |
|
Punkty życia | 20 ( × 10) |
Punkty pancerza | 2 () |
Siła ataku | Easy:3 () |
Odradzanie | Wszędzie oprócz niesolidnych bloków i szkła przy świetle mniejszym niż 7. |
Upuszcza | Zgniłe mięso (0-2) po śmierci. |
Rzadko upuszcza | Sztabka żelaza |
..................................................................................
Punkty życia | 20 ( × 10) |
Punkty pancerza | 2 () |
Siła ataku | Easy:3 () Normal:5 () Hard:7 () |
Odradzanie | Nether, w każdym świetle. Normalny świat, tylko w przypadku trafienia świni piorunem. |
Upuszcza | Zgniłe mięso (0-1)
Samorodek złota (0-1)
|
Rzadko upuszcza | Od 12w06a: |
Punkty życia | 20 ( × 10) |
Siła ataku | Kula ognia: |
Odradzanie | Nether, poziom światła niższy lub równy 12 |
Upuszcza | 0-2 Płomienna różdżka |
Doświadczenie | 10 |
Ten komentarz został usunięty przez autora.
OdpowiedzUsuń